Gebe07 Bugün keseyi gördük, dün beta 2049 du. Doktor kesenin yukarıda olduğunu söyledi ama dış gebelik %100 değil diyemeyiz dedi sizce nedir bu durum daha önce yaşayan var mı
Cozdmr Gebe07 bazen doktorlar kese tüplerin o taraftaysa da emin olamayabiliyor. Ama genelde rahimdeyse dış gebelik şüphesi kalkıyor. Doktor biraz pimpirikli olabilir 🤔
Eda42_ Gebe07 İnşallah rahme iyice yerleşir tüpler de yada yakınında değilse inşallah sağlıklı gebelik oluşur
Mavikizkaracocuk Rahim içinde bir kese göründüyse dış gebelik olamaz içinde bebek oluşmazsa boş gebelik olur
Gebe07 Mavikizkaracocuk e niye bunlar böyle dedi ya nasıl korktum birde sürekli miden bulanırsa kusarsan hemen acile gel iç kanama olabilir diyorlar
Gebe07 Mavikizkaracocuk devlet hastanesine gidiyorum yanına bir doktor daha vardı ona sordu oda daha çok kiçük ama şuanlık kötü bişey de diyemeyiz dedi
Gebe07 Cozdmr bilemedim vallahi ben kendim de biraz pinpirikliyim sürekli araştırıyorum filan korktum baya
Gebe07 orkidemm_ keseye baktı yukarıda duruyor dedi ama neyin yukarısı bilmiyorum sonra progesteron yazdı kahverengi akıntım var dedim