Pnrdrsn vallahi sanırım iyi önce kanama oldu Progestan kullanıyorum günde iki kez durdu şükür 1-2 haftadır lekelenme filan yok . Kese düzelmiş kalp atışı düzelmiş güzel atıyordu son gittiğimde 7 haftalıktı 2 hafta sonra tekrar gel dedi pzt günü randevum var umarım iyi sonuçlar alırım