Ebrarrr Esm_Nzm Yok canım artması şart değil demek ki kanın düşük olduğu zamanlar yeni hamıle kalmışsın sonra 1000 cıkmıs
EsrAlii Bebeğim bugün 5+1 günlük. geçen hafta kesesini gördük 4+2 de haftaya da kalp atışını duymak için çağırdı doktorumuz
Essenn Ezo-masum hayırlısı olsun hepimiz için benimde ilk gebeliğim sat 26 Aralık 5+1 😊 geçtiğimiz Cumartesi keseyi gördük 9 şubatta kalp atışını duymak için gidicez nasipse 🙏🏼 Sağlıkla gelsinler
Ezo-masum Essenn ne güzel cnm Allah hepimize sağlıklı gebelik nasip etsin sağlıkla alalım bebişleri kucaklarımıza ❤️🙏
Deletedmom512 Minikkkerkekkinnannesii hayır gözükmedi alttan bakmadı :( haftaya cumartesi gel tekrar dedi