Sabinakuzey Bende 6 haftalik hamileyim kasik batmam vardi 2 gundur yok . Boyle bir sey yasayan varmi aranizda ? Ilk bebegim kap atisi duyulmadigi icin kurtaj olmustum simdi cok korkuyorum
Umutlar Ezo-masum ya akıntı takip edip duruyorum bi garip sarı ara ara turuncumsu bir akıntı geliyor, üzülüyorum. Ama sen bende hep var dediğin için içim rahatladı biraz demekki sadece bende yok normal bir şey.
Ezo-masum Umutlar aynen cnm bende de var takma onu kafana bence hamilelikte normal sanırım doktora söyledim ben çünkü hiç önemsemedi.sağlıkla alırız inşallah cnm kucağımıza🤗
Umutlar Ayrıca kızlar sizde gece yatarken gerinme isteği olmuşmuydu. Bende iki gündür kesildi daha önce yatakta yüz kere dönüyordum şimdi iki gündür hiç bir şey yok
Ezo-masum Yurek herkezde değişiyor cnm 5 haftalık da kalp atışını duyan bile olmuş kalbini ferah tut Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙏❤️
htcmuhammed Deletedmom512 bazilarinda gozukmuyormus insaAllah birdahakine gorursunuz banada dua edin 😊
Ezo-masum htcmuhammed valla cnm sebebini bilmiyorum ama intertten baktım olabiliyormuş hamilelikte normal diye yazıyor ama sen yine doktoruna sor bakalım ne dicek en iyisini doktor bilir bana da yazarsan sevinirim önemli bişey derse doktor çünkü benim doktorum önemsemedi
htcmuhammed Ezo-masum tm gittigimde unutmazsam sorucam siz keseyi gordnz mu benmde 26 aralik insaAllah sagsalim kucahmiza aliriz
Umutlar Ezo-masum canım benimde çok fazla sarı akıntım vardı progesteron değerim 45 den 26 ya düşmüş o yüzdenmiş benimki. Şimdi crinone jel kullanıyorum iki gündür ve hem sarı akıntıları hem de ara ara gelen kahve akıntıları çat diye kesti.
Ezo-masum htcmuhammed ben dün gittim cnm karından net göremedi vajinal baktı gördük şükür haftaya çarşamba gene çağırdı.haberleşelim aynıyız bilgi alırız birbirimizden.ilk gebeliğiniz mi benim ilk çok heycanlıyım
htcmuhammed Ezo-masum evet instagram hesbnz var mi Benmde ilk sayilir ilk gebeligim dusuk oldu Ilk gebeligim de yine 5 hafta flndi cok kanamam v.s vardi dustu Pazartsi insaAllah bende gorurrm
Essenn Ezo-masum hayırlısı olsun hepimiz için benimde ilk gebeliğim sat 26 Aralık 5+1 😊 geçtiğimiz Cumartesi keseyi gördük 9 şubatta kalp atışını duymak için gidicez nasipse 🙏🏼 Sağlıkla gelsinler
Ezo-masum htcmuhammed bende 3 aylık evliyim cnm ilk ay kimyasal oldu bende tedirginim.Allah inşallah sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder .sende görürsün inşallah cnm Pazartesi İntagram Hesabım ozlem.topal.562 takip et cnm