Umutlar İlçedeyim canım ben. Özel yok. Devlette 1 tane var çok yoğun. Randevusuz görünemiyorsun ilk gidişte. İstediğim doktor çok iyiymiş, o yüzden de 2 gün falan daha geç oldu. Kontroller burda olcak, kısmetse de doğum için merkezde annemlerin orda özele gitcez. Bekliyorum hayırlısı 😊