Ezo-masum daha önceki gebeliğimde vajinaldi canım ama şimdi sabah akşam ağızdan alıyorum. Sende de sarı akıntı yapıyor mu progesteron. Benim pro değerim 39 du o yüzden vajinale gerek olmadığını söyledi. Salı günü gelmiyor valla, bir yandan da korku var 😞