Deletedmom512
Deletedmom512 canım benim inşaallah görürsün . Bende kan pıhtılaşması sonucu 2 düşüğüm oldu aradan 1 yıl geçti test yaptım ve gözlerime inanamadım şükürler olsunki çift çizgiyi gördüm pazartesi kan tahlili yaptırdım 3.32 çıktı betam hep bi umudum vardı ama bu sefer olucak dedim bugün betam 18.64 çıktı baya artış olmuştu bu sefer inşaallah cuma günü de keseyi görürüm Allahım herkesin gönlüne göre versin herkese nasip etsin 🙏🏻😍