Detaylıyı her perinotolog yapıyor elbette ama işi gerçekten bilen doktor olması önemli. Bu inceleme sonucunda çok şey çılabilir, çıkması gerekenler atlanabilir. Ben bu konuda oldukça hassasım ve elimden geldğince en iyisinde yaptırmayı tercih ediyorum. Elbette heryer yapıyordur ama bence heryerde değil işin duayenlerinde yaptırmak oldukça önemli. Umarım hepimizin bebeği sağlıklıdır. Sevgiler.