Nime07 bilmiyorum bı gidip sorun bana kaç haftalık diye sordular 20 dedim biraz zor ama bakiyim randevulara dedi ve 3 hafta sonraya var dedi ismini ve tel aldı bı kagidada tok gel randevu saati şu şu yarım saat önce gel diye yazdı bu kadar bide doktor kontrolüne girmiyosunuz direk akdin doğum polikliniği olan yere gidin orda sorun şu odadan randevu alın.diyor ben direk randevu Alican dedim aldim