ZehraAydemir öylemiymis ? Ben 10 gün önce falan ilk defa muayeneye gittim oraya kaydım olsun perinatojiden randevu alabileyim die.182 aradığımda kaydınız yok diyor. Dr hacer die bi kadındı ama 4.18 de olan randevumda neymiş de işi çıkmış falan bakmadan gitti bizi yan hekime şutladi. Şimdiye kaydım çıkmıyor randevu alamıyorum.. ben her kadın gidebiliyor diye biliyordum eminmisin