_moom canım ben bu markada hiç yalancı sonuç yaşamadım. Yoksa net yoktu tertemiz tek çizgitdi kuruma bile olmazdı. Ne zaman hamile oldum silik çizgi çıktı. Hatta ilk gebeliğimde 5 dakikada çizgi göremedm 15 dakikaya bakmıstım ozaman çizgi cıkmıstı ve kan verdim hamileydim. Hayırlı olsun senin de 🫶