
Kızlar merhaba ben de bir şey sormak istiyorum adet tarihim iki gün gecikti üçüncü gün adet oldum fakat iki gün sürdü kahverengi leke ile bitti ben de ne olur ne olmaz test yapayım dedim eczacı silik bir şekilde görebilirsin ilki idrar olmadığı için dedi yaptım az önce fakat yine negatif sanırım