Srp53 e tabi içen için öyle oluyor ama maşallah size bebiş için en güzelini yaptınız belki doğum sürecinde çekse de sonrasında da yine bir soğukluk olur diyelim, benim annemde çok uzun senelerdir içiyor bende çok istiyorum bıraksın ama işte yılların alışkanlığı olduğu için yargılamıyorum zor bir durum, ama kahveee kahveye bende hasretim bir de kalp durumum var o yüzden böyle haftada ya da iki haftada bir belki türk kahvesi içiyorum o kadar 🥲