Srp53 32+4 olduk oğluşumla 😍hazırlıklar bitti çantada hazırlandı sadece oğluşu beklemeye geçtik biz zorunlu sezeryan olacak doktorum şubatın ilk haftası alırız bebeği 38.haftan dolunca dedi bel sırt ağrıları,gece yatakta dönememe,tuvaletle aramda özel bir bağ var artık 😂😂 dün geceden beri mide yanması ve ağrısı başladı inanılmaz şiddetli bir şekilde yemek yiyemez oldum doktorum bu durumun normal olduğunu bebeğin mideye baskı yaptığını söyledi ilaç verdi akşam onu alıp kullanacam doğum korkusu sardı artık nasıl olacak sezeryan olması gözümü korkutuyor çok ağrım olur mu vs vs düşünmeden edemiyorum rüyalarıma giriyor artık 🤦♀️