Srp53 hemşireye vermek için 10lu hastane çıkışı çorap 1 tane bez koydum canım sezeryan olacağım için 3 takım yedek kıyafet çorap ve bol ağız mendili yaklaşık 20 tane bez ıslak mendil 2 tane alt açma örtüsü pişik kremi 2 tane battaniye emzik ve biberon lazım olmaz ama nolur nolmaz diye koydum kendime de 2 takım pijama takımı göğüs ucu kremi göğüs pedi emzirme atleti ve sütyeni 1er tane 2-3 tane iç çamaşır çorap ve depend koyup kapadım canım fazlaya gerek yok ben önceden koyacaklarımı ütülerken ayarlamıştım zaten sadece valize yerleştirmesi vardı ütü tamamen bitince yerleştirdim max 15 dk sürdü