Betul_ksa42 Lütfen sakin olun su gelmesinden itibaren 48 saat içinde müdahale edilebilir panik yapmayın inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini sakin olmalısın ki bebeğin de sakin kalsın
Babyybabyyy Betul_ksa42 aman bacım aman vallaja hayattan bıktırdılar beni. Su sızıyor diyorum kimse beni ciddiye almıyor bıktım
12betul Babyybabyyy canım dünden bu hana geliyor . Evet bu su sanırım beyaz yeşil dediğin şey tıkaç (nişan ) sanırım tabi çünkü sonra gelme durumu da oluyor . Aslında kimse kötü niyetle değil korkuyorlar o yüzden hemen git diyorlar . Böyle durumlarda düşünmeden git gerekirse ambulans çağır . Hatta suyum geldi değil hem duyum geliyor hem yeşil bir şey geliyor dediğinde hemen gelirler . İnşallah sağlıklı haberlerin olsun
Minat9496 Babyybabyyy bakarlar canım acile git poliklinik bakmasa bile zaman kaybetme , bize de haber ver ay inşallah su gibi doğum yapıp gelirsin buraya sağlıklı bebeginle ❤️
12betul Babyybabyyy ben geç gördüm . İnşallah iyisinizdir . Müsait olduğunda hayırlı haberle bekliyoruz canım ❤️ rabbim zorunu kolay eylesin
ilgin22 Babyybabyyy su gelmesi durumunda beklememeniz gerekir. Bu duş alayım şunu yapayım vs laflarına pek inanmayın güvenmeyin. Herkesin doğum şekli bir degil çünkü. Büyük ihtimal suyunuz geliyor. Keşke dün en azından doktorunuzu arayıp bilgilendirseydiniz. Açılma olup ağrı hissetmeden yarım saat içinde doğuranlar var. Benimde ilk hamileliğimde suyum sızıntı şeklinde gelmişti doğum olana kadar. Açılma olmayınca sezeryana alındım. Su gelmesi enfeksiyon riskinden dolayı tehlikeli olabiliyor. Umarım gitmissinizdir hastaneye. Sağlıkla alın bebeginizi kucağınıza ♥️
Babyybabyyy ilgin22 geldim ama ne poliklinik ne de acil baktı. 1 haftadır su şeklinde geliypr dedim. Akıntıdır dedi gönderdi
Babyybabyyy saliha13 geldim geç kaldım kontrole bakmadılar. Acile indim bizim bir şey yok dediler gönderdiler
esca344 Sema0 tamam da ben düşüncesiz demedim size mesajımı yeniden okuyun sizin hormonlar zirve herhalde herkese saldırıyorsunuz 😂
12betul Babyybabyyy şaka gibi cidden muayene etmediler mi yani . Hayır sıkıntı olmasa bile bi ultrasonla bakmak zorundalar .
Nananan Babyybabyyy nasıl bakmıyorlar ya sabahtan beri senin postunu takip ediyorum ne oldu diye sen artık şok haftalardasin bakmak zorundalar başka bir hastaneye git bence ne oluyor bu doktorlara böyle
Alisde Babyybabyyy kiz nasi bakmiyolar iyimisin kadin dogum acilinse bakilir git baska hastaneye baktır
Minat9496 Babyybabyyy canım kanamam var de gir acile diren , ulaşım imkanım yok diyorsun, haftan buyuk , en kötü turnusol pedi al eve gitmeden ordan netleştirelim akıntı değil su ise sıkıntı olur , sen daha iyi bilirsin tabi 🙏 bence eve donmemelisin
Babyybabyyy Alisde vallaha geldim kontrole saatin geçmiş dedi bakmadı. Acile indim söyledim su var diye bizlik bir şey yok poliklinik bakacak dedi gönderdi
12betul Babyybabyyy ya hemen şikayette bulunun gerekirse sancım var diye ağla kıvran . Hakları yok ya Allahım