Babyybabyyy Alisde vallaha geldim kontrole saatin geçmiş dedi bakmadı. Acile indim söyledim su var diye bizlik bir şey yok poliklinik bakacak dedi gönderdi
Alisde Babyybabyyy asla boyle bir durum yok baska bir hastanenin acilinden giris yapin muhakak bakılır eve donmeyin
Nananan Babyybabyyy asıl o durumda acile gönderiyor ne olur ne olmaz diye ne biçim bir hastaneymis orası
Zeliha_k Yeşil su olunca genelde bebek kakasını yapmış oluyor . Ve hemen sezeryane alıyorlar .Rabbim sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah.
12betul Babyybabyyy ya hemen şikayette bulunun gerekirse sancım var diye ağla kıvran . Hakları yok ya Allahım
Babyybabyyy 12betul erişkin acile geldim. Başım ağrıyor midem bulanıyor kasılma sancım var su geliyor bakmadılar dedim. Sarı alan bekliyorum
Eda42_ Babyybabyyy Gerekirse tartışma çıkarın sizi şikayet edeceğim diye benim çocuğum söz konusu diyin sağlık bakanlığına kadar giderim diye bu kadar ihmal olmaz inşallah herşey yolunda gider
Rabiamina Babyybabyyy ne saçma ya bakması lazım. Sizin de muayene saatiniz çok erkenmiş bu saate kadar neyi bekledin ki. Yargılamak için yazmıyorum da gece de yazmışsın su geliyor diye.
Babyybabyyy Rabiamina uzak yerse hastane. Araba yoktu anca bulduk. Kaynanam da geldi muayene olmaya 1 saat onu bekledik ondan geç kaldık
Rabiamina Babyybabyyy senin kv sorunun yok mu zaten bir de onu beklemissin. Ne diyeyim inşallah hayırlı bir sonuç çıkar.
Babyybabyyy Rabiamina kaynanamla sorunum var da dikişinden su gelmiş o da geldi yani gelme diyemezdik ki. O bile muayene oldu ben kaldım
Rabiamina Babyybabyyy bakarlar canım dert etme. Orası da bakmazsa git başka hastaneye bakılmadan dönme. Hastanenin hasta haklarına şikayet etmeyi ihmal etme. Sana bakmak zorundalar
Babyybabyyy 12betul baktılar. Doktor ne sebeple gelmiş diyor kız da kesin saçma bir sebeple gelmiştir diyor. Neden böyleler anlamıyor. Kadınız birde hepimiz
12betul Babyybabyyy kız ne saçma insanlar Allahım iyi insanlara denk getirsin . Cimere muhakkak şikayette bulun . Hamile kadın ne şikayet ile olsa bile bakmak zorundalar
Nananan Babyybabyyy nasıl bakmıyorlar ya sabahtan beri senin postunu takip ediyorum ne oldu diye sen artık şok haftalardasin bakmak zorundalar başka bir hastaneye git bence ne oluyor bu doktorlara böyle
Babyybabyyy Bnguuu_102 ilgin22 Nananan Serap09 Nananan Zhrcyl 12betul Muayene oldum kızlar. Alttan parmak attı birde karından baktı. Perinatoloji takipli olacaksın dedi. Gönderdi eve