Kirmizibalikgolde Babyybabyyy Tamam napıcan o zaman evde kendi kendine mi doğurucaksın bir anda doğum başlasa napcaksın bide dünden beri geliyormuş suyun
Nananan Babyybabyyy cnm sen stres yapmadan en acil şekilde gitmeye bak çanta fln önemli değil bebeğin iyi olsun yeter ki gittiğin de de bizee de hbr ver merak ediyoruz
esca344 Sema0 herkes aynı şartlarda değil ilçede yaşayanlar yolları kapananlar kar kış bir sürü sıkıntı yaşayan var öyle kolay değil yani araç da yoksa ben istanbuldayım sıkıntı yaşamıyorum mesela ama yaşayan cok
Sema0 esca344 oda istanbuldaymis merak etmeyin 5 gün önce de doktor su azlığı var demiş önceki cevaplarına göre kim dusuncesizlik yapıyor bir daha düşünün
Nananan Sema0 kadınin ztn yüreği ağzına gelmiş bu şekilde yazmak ne kadar doğru herkesin ayni imkani olmayabilir biraz düşünün öyle yazın
esca344 Sema0 tamam da ben düşüncesiz demedim size mesajımı yeniden okuyun sizin hormonlar zirve herhalde herkese saldırıyorsunuz 😂
Almira_ Babyybabyyy İstanbul’daysaniz ben gelip götürebilirm sizi? Suyunuz azaliyor,.bebek enfeksiyon kapabilir..bir an önce gitmelisiniz
Almira_ Babyybabyyy haftaniz ilerlediyse bebek kakasini yapmıştır. Çok tehlikeli durumdasınız şuan. Bebeğin hemen alınması lazm
Rabiamina Babyybabyyy ambulans çağır o zaman. Böyle beklemeniz çok mantıklı değil. Ambulans sizi geri çevirmez bu durumda
Bnguuu_102 Hiç komşun akraban arkadaşın yok mu kimi bulursan hemen ara seni götürsün bak bu işin sonu kötü de öıkabilir ihmale gelmez kesinlikle hemen kim varsa ara seni götürsün eşinde gelir sonra arabayla