busra05_ selam canım benim doktorum ısrarla yaptırmamı istediğini söyledi bebişe herhangi bir zararı yokmuş hastanede doğum esnasında kullanılan aletler sadece senin için kullanılmadığından biz kendimizi garantiye alalım dedi 2 doz vuruldum hatta 2. Dozumda sağlık ocaklarında aşı yokmuş hemşire aradı söyledi dedim ki peki ben eczaneden alsam öyle vururmusunuz süper olur dedi valla 100 tl yemi ne aldım gittim vuruldum hatta doğumdan 6 ay sonra 1 doz daha vurulucam böylelikle 10 yıl Tetanoz derdi olmucak