Sinemmm_23 Sulemmu normal bazen hareketleri yavasliyor hissetmeyebilirsin O haftada 26 ve 27 de daha kuvvetli oluyor hareketleri
Sinemmm_23 busra05_ 27 haftalik gebeyim 2 sinide yaptirdim bence yaptirilmali her ihtimale karsi sadece biraz zorlu geciyor 2 gun falan
Zeydanus Bızde Azerbaycan’da tetanoz yaptırmıyorlar yanı hıc doktorlarda soylemıyor 3cu hamılelıyım Çok şükür sağlıklı hemde hıc bır aşıyı ıkısınede yaptırmadık ası konusu bıraz tartışılır kımısı yaptırır kımısı yok her kese saygı
BTop NNour söylemedi sadece eski çağlarda değiliz ki sonuçta evde doğum yapmayacaksın yaptırmana gerek yok dedi bende yaptırmaktan vazgeçtim
3minnosanasii Noluyoya kendi doktorum söylemişti eminim kana mikrop bulaşma riskine karşı serumla karıştırıp veriyorlarmış
mrvcermeli busra05_ yaptırın tabiki de ben üçüncüyu yaptrdim dördüncüyu de ayın 20sinden sonra gidip yaptricam
Marsilyasabunu busra05_ beni de aradılar bende doktorumu aradım sordum yaptır dedi yaptırdım bu ay tekrar vurucaklarmış