İnşallah tutunur hepinizin bebişleri güzel anne adayları🥹🌸 tüp bebek annesiyim ben de ikizlerimi bekliyorum, transfer postlarını görünce dua ediyorum hepinize 🥹
Benim de o dönemlerde olmuştu kasık ağrım. Sonra bir ara baya adet sancısı gibi vurmuştu 1 gün boyunca.