_ruveyda06 şuan gecikme yaşıyorum test elime geçince yapıcam kanamalarım oluyordu lekelenme yaşadığım için hiç geçmeyen dış gebelik teşhisi koyuldu sol tüpte görüldü 8 hafta olmam gerekirken 6 haftalık bir şekilde kese tüpteydi boştu daha içi iğne ile sonlandırıldı o zamandan beri gebe kalamadım ama bu ay ümidim fazla bu kadar gecikme yaşamam çünkü