Gebe07 Benim dış gebelikte sağlıklı bir gebelik gibi ilerledi hcg değerlerim.Drların ihmali ve anlamaması yüzğnden tüpümde 7 haftalık kalbi atan bir bebek olana kadar bekledik.İç kanamayla ameliyata alındım.Dış gebeliğin ben deki en büyğk belirtisi aürekli çamur gibi akıntım oldu,sonra aşırı şiddetli ağrılar.Kimisinde yükselmez,kimisinde dengesiz artar,kimisinde de benim gibi sağlıklı gebelik gibi ilerler.İhmal etmeyin takipte kalın bu değerler düşük sizin için şuan çok korkulacak durumda değil.Teşhis konulursa inşlh dış gebelik değildir zaten iğneyle düşük olmasını sağlıyorlar.