Eda42_ çok tehlikeli ben tüpümden oldum doktor fark edemedi ilk günden lekelenme yaşadım Progesteron da 10 du zaten sağlıklı gebelik olmadığı çok belliydi ama doktor anlayamadı onun yüzünden oldum betam 9000 ken acillik oldum tüpüm patlamıştı o yüzden korkuyorum ben betası çok düşük belki tüpü bile hasar görmeden iğne ile düşer hemen