_ruveyda06 cnm maalesef dış gebelik gidişatına uyuyor
Kimyasalda dusup cikmaz diye biliyorum.
Dis gebelik gecirdim neredeyse bir ay surdu netice almam
Surekli muayene olun tuplerde odak goremedikleri icin teshis koyamiyorlr
Muhtemelen artmaz bole devam eder en son artik bn ilk kurtaj oldm dusmeyince dis gebelk dediler igne oldm
Tabi kanamalar gecirdim adet gibi kimyasal dediler olede bir hafta bekledim vsvsvs.
Ama korkma degerin yuksek degil bu iyi bisy
Sonrasinda mutlaka rahim filmi cektirin.