MujganisMom normalde zor diyorlar evet, sağlıklı hamile kalmak tabi ki daha iyi hamilelikte oluşabilecek şeker tansiyon vs durumlarının da önüne geçebilmek için. Ayrıca kilo sebebiyle yumurtlama da zor ve kalitesiz oluyor diyorlar. Ancak imkansız değil, ben ilk gebeliğimde polikistikover kistlerimde olmasına rağmen 122 kilo ile hamile kalmıştım 8. Aya kadar 10 kilo verip sonrasında da sadece 5’ini alıp doğuma gitmiştim. Sağlıklı beslenip yürüyüş yaptım hep çok şükür şeker tansiyon bi sıkıntı yaşamamıştım. Şimdi tekrar hamileyim 111 kilo ile hamile kaldım, şuan 106 kiloyum gebeliğim sorunsuz devam ediyor şükür şuan için