MujganisMom ben 85 kilo hamile kaldım 97 leri gördüm ki daha doğuma bir ay var. Öncelikle bebeğimde ve bende bir sıkıntı yok sağlıklımız yerinde çok şükür. Ama o kadar zorlanıyorum ki anlatamam. Hareketlerim çok sınırlandı. Her yerlerim ağrıyor. Kendimi taşımakta zorlanıyorum o derece. Oturdum mu kalkamıyorum, yattım mı döneniyorum vs. Ve bunlar çok erken gebelik haftalarında başladı normalde son aylarda oluyor diyorlar benim 20 ki haftalarda başladı. Sizi korkutmak istemem ama kiloyla hamile kalmak zor. Keşke kilo verip hamile kalsaydım diyorum eminim çok daha rahat ederdim.