Eğer bir diyetisyen ile ilerleme şansınız varsa kesinlikle öyle yapın ben 68.5 ile hamile kaldım ondan önce diyetle 10 kilo falan vermiştim ama çok aldım bünye yatkın olunca çok kilo alınabiliyor önüne geçemiyor insan bazen, gebelik şekerim de çıktı sonra, diyetisyen disiplini çok güzel olur o yüzden hem bebiş için faydalı içerikler yazar