Zeynep9120 Kardelennnsen Atarsa 95 günler yaklaştıkça bana bi korku geliyor 🥲 38 aylık bir kızım var birde nasipse oglum olacak İlk kez anne olacaklar ; Başına geleceklerden habersiz neyle karşılacaklarını bilmedikleri için korkuyorlar.İkinci kez anne olacaklar ; Başına neler geleceğini bildikleri için korkuyorlar böyle bi döngü işte 🤣🥲
Ssssserapppp Berrinboz evet dogurdum 😂 1 Ocak ta sabah sancım vardı anlamadım gercekmi degilmi diye . Duşa girmek için kalktım suyum geldi 😅 öğlen 16.00 da dogdu 🩷
Ssssserapppp Berrinboz insallah çok güzel dogumlariniz olur bebisiniz ve siz saglikli olursunuz.🩷 39+5 de geldi bizimki de , doktor bir şey dedimi size
Berrinboz Ssssserapppp bugundu kontrol iste gittik, bi değişiklik yok hala 2 cm Aciklik var ve sanci yok sali gunu gel dedi bakalim o zamana ne olcak
Ssssserapppp Berrinboz hadi bakalım, hiç belli olmuyor inanın sancı bir anda geliyor. Benimde hastaneye gittigimde 2,5-3 cm açılmam vardı, 1 hafta öncesinde 2 cm di.
Ssssserapppp Berrinboz olsun hangimizin yanmadiki 😂😂 iyi alışmaya ve öğrenmeye calisiyoruz ☺️ sen ne yaptın dogurdunmu ne kadar var
Berrinboz Ssssserapppp bugun 40 hafta olduk hastaneye gidiyoruz kontrol var bakalim doktor ne diycek sanci yok hala :(
Berrinboz Ssssserapppp bugun de bisey cikmadi acilma ilerlememis yarin tekrar cagirdi gitmesem nolur ki 😄
Kardelennnsen Berrinboz if bende aynı kafayı yicem ne açılma var ne sancı bi bok yok afedersin bekletiyorlar bide neredeyse 4 kilo olmuş ondan da korkuyorum
Ssssserapppp Kardelennnsen annelik çok güzelmiş, yani bu kadar alisabilcegimi dusunmemistim☺️ senin nasıl gidiyor dogurdunmu
Kardelennnsen Ssssserapppp hayır dün bi doğurur gibi oldum ama açilmam ilerlemedi hala.bekliyorum 40+2