guhoglu benimde geçen hafta doktor 2 cm acilman var dedi ve uyarı verdi o gün çok ağrım oldu dogurucam sandim ama sonra geçti ve Suan çok iyiyim hiç belirtim yok. Arada adet sancısı gibi oluyor ama hemen geciyor, kasılmam çok fazla birde. Bizimde yarın kontrolümüz var bakalım ne diyecek, açılmam varsa yatırabilir bence, yoksa da cuma son gün o gün suni verebilir 😅 ay bana da haber verin yarın sizinki ne diyecek acaba . Çok heyecanlı ve korkuyorum 😂