Kardelennnsen son 4 , ama ne gelen var ne giden 😅 geçen hafta 2 cm açıklığım vardı doktor uyarı verdi dogurcam sandım. Ama o günden sonra duzeldim . Ara ara gelen adet sancısı dışında hiç bir belirtim yok. Aralık çocuğu olacak derken Ocak olacak gibi geliyor artık. Salı günü doktor randevum var , bence açılmam varsa yatircaklar 😅 ya da doktor son gün 3 Ocak olmadı suni vericem dedi. Hayırlısıyla kolay dogumlarimiz olur insallah 🙏🏻🌸