yrncgl Berrinboz ben Ocak derim, yaşıtlarının en küçüğü olacağına en büyüğü olsun diye düşünüyorum 😄 3 ocakta doğumum olacak inşallah, ocaktan önce doğmaması için dua ediyorum ama paşam nasıl isterse tabi bakalım 😍
Berrinboz yrncgl aa dogru diyosun 😅 okula erken baslamasi da bi yandan avantaj bence ama yine de ocak doğumlu olması daha iyi gibi evet 😍 doktor dogum baslamis 2 cm aciklik var dedi ama sanci yok bekliyoruz bakalim oglusumun keyfini
zeynpppyllmmzz busravrc belirti yok diyebilirim sadece nadiren çok hafiften adet olacak gibi sancı geliyor dinlenince geçiyor başka da bir belirtim yok henüz
busravrc zeynpppyllmmzz benim nişanım geldi baya oldu sancılarım var ama düzensizdi dünle bugün biraz belim biraz bacaklarıma vurmaya başladı bende artık ne düşüncemi şaşırdım valla bilmiyorum hakkımızda mübareği kolayı olsun inşallah hepimiz kolay doğumlar yapalım sağlıklı olalım🥺
zeynpppyllmmzz busravrc Amin inşallah bende bir an önce doğurmak istiyorum ama aralık ayında olmasını istemiyorum o yüzden 3 gün daha bekledikten sonra çıksın gelsin hemen 😂
busravrc zeynpppyllmmzz valla bende o güne kadar dayancakmıyım cok merak ediyorum bazen öyle bir sancım geliyor ki doğurcam sanıyorum şuan mesela belim kopuyo ağrıdan
Kardelennnsen chngmom 5 dakika önce bana vurdu doguruyom sandım ama şuan tık yok adet sancisının iğne batmış gibi haliydi
chngmom Kardelennnsen öyle bi vurup gitçeğini sanmıyorum doğum sancılarının ya 😀 net anlarız aradaki farkı doğururken diye düşünüyorum keşke yalancı sancı ağrısıyla doğurabilsek 😅
Kardelennnsen Berrinboz ya bende hiç bisey yok daha demin 2 dakka boyunca falan şiddetli adet agrisi vsrdi şimdi gecti
Hamdos Kardelennnsen benımde 25 gun cok korkuyorum 3 .cu dogumum bu arada ıkısıde normal buda oyle olacak ınsallah
Hamdos Kardelennnsen yok aslinda birincide tam hatirlamitorum suni sanci almisrim ama ikincide 7 cantim acikla hastaneye gitmisrim ama bundada korkmuyor degilimm
1017m Kardelennnsen Geçen hafta 3 cm açıklığım vardı.Nst’de sancı çıkmıyor.Hiçbir belirtim yok malesef.Suni sancı alıp doğumu başlatsak mı diye düşünüyorum