Gizem1504 canım selammm :)
bende göğüs falan hiçbir şey yok kuzum zaten artık belirti de aramak istemiyorum kendimde inan. Sadece akıntım olduğunu gördüm belim ağrıyor (ama bu bende kronik benim belim hep ağrıyor :d ) neyse bir de bende 3 gündür dişim ağrıyor damağım şişti apse yaptı,öğreneyim de gidip çektireyim diyorum valla zaman geçmiyor gbi
biz hep programlanmış gibi 2 günde bir yaptık hep artık bilmiyorum tuttu mu tuttmadı mı inan saldım artık sadece regli olayım ve gidip şu lanet diş ağrısından kurtulayım istiyorum :(