Lina61 minikelebek_ benimde bat 13ocak 9ocakta kan vereceğim bugün test yaptım negatifti bel ağrım var inşallah kanda pozitif görürüm
Lina61 vilanelle ay ondan şüpheleniyorum bende havuza girdim o günden beri gece 5-6defa çıkıyorum idrara
vilanelle Lina61 ama yanma var mı sizde? Bende acı olmasa kesin gebelik belirtisi diye heycanlanırdım:))
Lina61 vilanelle hiçbişey yok sadece sürekli özellikle gece ve sabahları lavabodayım hiç o açıdan bakmamıştım 😁 doğru diyorsun ama kaset test negatif çıkınca umudum kırıldı diyebilirim🥺
izelaren Benim de 15 Ocak. Ovülasyonla takip ettim ama çatlama gününde ilişki olmadı tutmaz bence yine de umutla bekliyorum🙏🏻
izelaren AnneeeG1 pik gördüğümüz gün ilişki oldu ama çatlama da olmadı geçen ayda böyle olmuştu tutmadı o sebeple pek umudum yok benim. Önceki iki gebeliğimde düşük oldu olacaksa sağlıklı olsun tek dileğim 🙏🏻
AnneeeG1 izelaren her seferinde öyle olacak diye bir kural yok canım hayırlı sağlıklı evlat olsun ❤️🤲