Benimde bat 15 Ocak ama 3 gündür göğüslerimin ağrısından duramıyorum özellikle uç kısımları çok ağrıyor eşim de kan verelim diye tutturdu ben bu kadar erken varsa bile çıkmaz diye biliyorum kan negatif çıktı acaba adet tarihime kadar yükselir mi herkes de gebelik belirtisi diyor ama gebelik belirtisi vermeye başladığında kan da pozitif olmaz mıydı iyice salaklaştım ya