Aysenur_6101 Benimde 9 Ocak 🍀 adetim 21 aralıkta bitti normalde geçen ay erken yumurtlama gördüm bu ay göremedim henüz pazartesi doktora gideceğim bende 🥹🌸
AnneeeG1 Aysenur_6101 inşallah bu ay mutlu haberler alırız üzme kendini stres yok bu ay herkes bebişine kavuşacak inşallah 🙏
Aysenur_6101 AnneeeG1 Allahın izniyle ya Rabbim isteyen herkes tez vakitte hayırlı sağlıklı bir şekilde versin 🙏🏻 keçiboynuzu pekmezi başladım çok önerdiler kullanmadıysan bir deneyin bence
Nur67 Sat 13 aralık bu ay da 12-13 gibi olur.. Hayıt macunu kullandım bu ay inşallah bi faydası olmuştur.. kaçında yumurtlama gördünüz kızlar?
Lina61 Bat 13ocak geçtiğimiz salı günü iğne vuruldum 9ocakta test yapabilirsin dedi doktor ilk deneyimim heycanlıyım şuan bi belirtim yok bel ağrısından başka inşallah yeni yılda anne olmak nasip olur hepimize 💕🌸
Aysenur_6101 Lina61 amin kuzum benim Rabbim en hayırlı ve sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
AnneeeG1 Lina61 bende az önce vuruldum iğne bakalım neler bekliyor beni inşallah bu ay hepimiz güzel haberler alırız ❤️🤲
AnneeeG1 Aysenur_6101 walla kuzu ben az önce iğne oldum eşim kilo için kullanıyor o pekmezi yesemmi bende acaba
minikelebek_ Lina61 bat 12 Ocak kasık ağrım ve bel ağrım var biraz başkada bi belirtim yok onunda psikolojik olduğunu düşünüyorum
Shd_kzlrmk_12 Benim bat 9 Ocak 2 3 gündür kasık ağrım ve göğüs şişliği var bugünde adet olucak gibi karın ağrısı bilmiyorum test yapmak için regli gecikmesini bekliyecem bakalım hayırlı haberler alırız inşallah 🕊️
AnneeeG1 Shd_kzlrmk_12 adet gecikmesi en iyisi canım bende geçmesini bekliyorum bat 12 29 aralıkta iğne oldum ben kasık ağrısı birde bel ağrısı var bende
Lina61 minikelebek_ benimde bat 13ocak 9ocakta kan vereceğim bugün test yaptım negatifti bel ağrım var inşallah kanda pozitif görürüm