38+6 ‘dayım. Adet tarihine göre tahmini doğum 6 Ocak. Yarın 39. Haftaya giriyorum ama bebeğim makat geliş. Sancı gelene kadar bekleyeceğiz belki döner diye. Hem döner diye ümit ediyorum. Hem de bu saate kadar dönmediyse daha da dönmez diye düşünüyorum. İlk gebeliğim. İster istemez korku dolu. …. Normal istiyorum ama dönmezse sağlık olsun. Hiç dönmedi hep kafası yukarıdaydı 🥲 kanalda olmamasına rağmen aşırı çatı kemiği ağrısı var. Bel kasık ağrısı dememe gerek bile yok 🥲. Nst de sancı çıkmadı. Bekliyoruz bakalım ne olacak nasıl olacak.