Diloo54 ben de şu an 38+5 haftalığım ikinci hamilelik ilk doğumum normal oldu 38+5 de doğdu doktorum ikinci hamileliğimin daha erken olabileceğini söyledi doğum pozisyonunda ve kanalında bayağıdır her an gelecek diye bekliyorum bazen sancılarım var ama hala gelmedi iki santim açıklığın var ilk doğumdan da kalma olabilir dedi son tarih 7 Ocak eşim görevinden dolayı 5 ocakta gitmesi gerek doğumda bari yanımda olsun istiyorum çok stres yaptım kontrolüm iki Ocak dua edin kizlar iki ocağa kadar kendi isteğiyle gelsin bebek sezeryandan korkuyorum