Ssssserapppp Diloo54 bugün yarın gelmezse son gün cuma, doktor suniyle baslatiriz dedi. Of bende çok heyecanlı ve stresliyim 😅
Ssssserapppp Ahra bekleyince gelmiyor galiba 😅 ne güzel sizin acilmaniz erkenden olmuş, kolay dogumunuz olur insallah🌸
glahgul 38+2 deyim . Doktor yürüyüş yap dedi ama hemen gelir yeni yıla girelim diye daha başlamadım. 😂 sancım olmuyor ama gün içinde çok sık karnım sertleşiyor bu da yaklaştığının belirtisi olabilir mi ?
Rabiamina glahgul ben her gün yürümeye çalışıyorum. Dün yalancı sancim vardı karın ağrım vardı ama geçti gitti. Hemen doğacağını hiç zannetmiyorum. 38 haftadayım ben de
glahgul Rabiamina 25.haftada erken doğum riskim açılmam vardı dikiş atıldı dikiş 38.haftada alındı o yüzden her an gelebilir gibi geliyor belki de tam tersi şimdi gelmez . Yürüyüşlere başlamam lazım 😂
Rabiamina glahgul öyle bir durum varsa tabi risk olabilir. Ama zamani gelmiş zaten. Ben de ocakta doğsun istiyorum sanki ne fark edecek 😅
glahgul Rabiamina biraz daha büyüsün hem kilosu 3200 😂 az kaldı yarından sonra ne zaman isterse bakalım
Rabiamina glahgul benim bebek biraz zayıf. Bu hafta karar verecek doktor sezeryan mı normal mi diye. Ondan bir yanım doğsun diyor bir yanım az daha beklesin o süreci nasıl geçireceğim diye endişe ediyor 😅
Ahra Ssssserapppp amiiinn ama 2 cm açılma çok da bir açılma sayılmaz o kadar hemen hemen herkeste açılıyor galiba
glahgul Rabiamina biraz daha kilo alsın tabiki sonrası için kolay olur 🙏🏼 ama nasıl gelmek istiyorlarsa ne zaman gelmek istiyorlarsa gelsinler yeter ki sağlıkla gelsinler 🥰