happyprincess_06 Diloo54 38deyim bende. Haftaya alalım dedi doktor ama benimde bizim kızında keyfi yerinde biraz daha dursa erken diye oyalayip duruyorum. 😀Planli sezaryen olacak. Bende zorlanma kasilma nefesde darlanma bisey yok baskı var hâliyle ama olsun. Her gün çıkıp yürüyorum sanirim onun etkisi oluyo. Sağlıkla gelsinler inşallah 🌸
Ayse_2807 Diloo54 38+3 de doktorum suni sancı ile doğumu baslatti ikinci doğumum bu zor oldu biraz ama sonucu herşeye değiyor beş saatlik sancı sonunda doğurdum kesikde atti doktorum tabi ama şuan üç günlük olduk bile 24.12.2024 tarihinde doğdu paşam rabbim herkesin kucağına almayı nasip etsin insallah
Derya7753 Diloo54 doktor geç falan demedi valla ben 2025 de doğurmak istiyorum deyince 39 40 da alıyoruz dedi istesem şimdide alır ama sancım suyum falan gelmedi ara ara sancımda olmuyor
Derya7753 Diloo54 amin inş yaaa daha demin tuvaletimi yaptımda sümüksü bir akıntı geldi peçeteye ama kan vs yoktu benim normaldede akıntılarım olduğu için hamile olmadan önce nişan mıdır değil midir anlamadım. Sancım falanda yok bebişte hareket ediyo sadece çok su içmekten çok fazla tuvaletim geliyo bende hemen gitmiyorum üşeniyorum bu sefer kasıklarımda ağrı oluyor. Nişan gelince hemen doğum başlar mı?
iremhzl Diloo54 37+4 assssiri korkuyorum aklim cikiyo, nasil rahatlicam bilmiyorum, 37de nst ve cati da bisey olmadi 1ocakta 38+1 de tekrar cagirdi ama sansa kendi doktorum yok nobetci olur dedi
busravrc Diloo54 38+5 bi aksilik olmazsa normal doğum istiyorum Allah’ın izniyle hepinizin cok kolay doğumları olsun inşallah 🤲🏻
Diloo54 Derya7753 kız ben bilsem keşke😀😀 ilk defa doğuracam hiç bir fikrim yok ama bence hemen doğum başlamaz.
Maviniz Diloo54 37+5 oldum şuan 38 e çok az kaldı 38in içinde bekliyorum inşallah olursa gerginimde 2. Doğumum olacak ilkini 38+3 te yapmıştım cok beklemekte istemiyorum. İnşallah sancı kısmını atlatırim bu zamanlar zorlu geciyor
Diloo54 Maviniz ilki de normal doğum mu kızmıydı 38+3 sancın gelmiş iyi valla erkekler biraz geç gelir diyorlar ama bilemedim
Derya7753 Diloo54 benimde ilk doğum valla herşet iyi hoş ama bu konular sıkıntı yanı ben perşembe nstye girdim bir gram sancı bile çıkmadı bu su nasıl gelir eder onu bile bilmiyorum 😂😂 5 dk bir tuvaletteyim ben çünkü doğumun en başından beri fenalık geldi