Diloo54 37+1 oluyorum gece 12 den sonra ben normal istiyorum 2 normal doğumum var zaten . İkisi de kolay değil zaten ama normalde ayaklanma bebeğe bakabilme açısından daha sağlıklı . Tabi anne ve bebeğin hayatı riske girmedikten sonra , düzensiz sancılar çıkıyor . Açılma yok sabah doğuruyorum sandım hatta ama muayene oldum bugün açılma yok maalesef .
Bir de benim ilk de nişan kanama vs gelmeden direk sancı geldi 4 cm açıklıkla gittiğimde sancı dışı belirti yoktu
İkincide yeşilimsi koyu jöle kıvamı akıntı gelmişti avuç içi kadar ondan sonra sancı başlamıştı . Hani bilgin olsun diye dedim 🥰