ebru30 benim adetim 4 gün geciktikten sonra test yaptım pozitif çıktı 1 hafta 10 gün kadar bekledim kan falan vermedim insan mahfoluyor git gel sürekli kollardan kan aldır çok stresli geçiyor o yüzden bekledim sonra doktora gittim ve keseyi gördük 5+3 günlüktü, kısmetse yarında kalp atışını dinleyecez.