Kızlar bugun beta 19.20 ile gebeligi ögrendim. Henüz cok erken biliyorum bundan sonra nasıl bir yol izlemeliyim ? Tecrübeli kızlarım yanıtlarsa cok sevinirim. Sizce pazartesi hemen bir kadın doguma mı gideyim yoksa bir hafta bekleyip mi takip edeyim ?