yusracim ben testle kontrol ediyorum baya koyulastı zaten test beta yükseliyor demek ki. sürekli kan veremem hem o stresi yasayamam hem de kan tutuyor beni. Bisey olacaksa Allah korusun olur zaten engelleyemem. Onu da kanaman olursa anlıyorsun sonucta. Senin doktorun öyle söylediyse öyle yap ama ben beklicem ya biraz büyüsün keseyi de görmek istiyorum cunku suan gitsem baska zaman gel diyecek doktor da bisey göremeyecek 🙄🙄