BTop ilk kızım küçük görümcemin kopyası, oğlan dayıya çeker derler ama erkek kardeşim yok , oğlum kuşak atladı ve dayıma benziyo😁 küçük kızım da ablasına benziyo yani yine halasına😅görümcemi severim ama kızlarımın benzemesinden sonra daha çok ısındım