Busragurpinar hayatim ben oglumda bir suru bez denedim inanki aklina hangi marka gelirse ozaman israil misrail bilmiyodum prima da kullandim evet prima guzel ama ona alisirsa cocugun baska bezi unut cunku daha sonra hepsi pisik ediyor ve sen kendi yavrunu allar pullarken filistinli bebeklere bomba alma derim ben can ise onlar da can minicik bebekler parca pincik oluyorlar simdi diyceksin ki ulkeye sokmasinlar devlet getirmesin o isler oyle degil iste birak devlet kendi kusurunu islesin kusursa bu sen karinca misali safini belli et Allah kalbini bilsin almadigini bilsin devlet sokmus sokmamis seni baglamaz nacizane fikrim bu yonde en son önlem kullaniyodum ben hem uygun fiyatliydi hem guzel bezi vardi bim in bezi de cok guzel bim ve onlem in kaliplari da genis bebegin poposuda daha rahat ediyor mesela prima 7 8 numara kullanirken onlemde 6 buyuk bile geliyodu benim ogluma nerdeyse oyle dusun karar senin tabi