Sevimli_06 Busragurpinar sllepy bio natural kullanıyordum çok güzeldi ama sllepy natural olanda kan gördüm kurumuş kanlar bezin içindeydi bi daha almam goon alırım
Sevimli_06 Busragurpinar iğrenç ötesi bi görüntüydu paketli bi bezde böyle bişey olması üzücü bağlamadan kontrol ettim iyki benim en beğendiğim goon baby turco sleppy bio natural oldu ama sllepy bi daha almayı düşünmüyorum
Nnoktaa Busragurpinar sleepy ve prima premium care almıştım. Sleepy tam bir pişmanlık. Çok kez taştı. Prima premium care de 1 ve 2 kullandım. 3 ve 4 de dönüşümlü goon ve molfix kullandım. Şimdi hala molfix kullanıyorum. Sözün özü prima ile başlayın 😅
Busragurpinar Nnoktaa primada başlayıp başka beze geçince genelde pişik sorunu çok olduğu için başlamak istemedim 😊
Hlimee Busragurpinar pure baby kullanıyorum 4 numara şuan ama bi tık küçük kalıpları Molfix deniyeceğim Kalıp konusunda sıkıntı yaşıyorum Bazen elim bunalınca maddi olarak bim/ a101 kendi markalarını da alıyorum. Sık değiştirip krem sürünce alerjik reaksiyon oluşmadı hiç çok şükür 🙏 sürekli krem kullanmıyorum duruma göre.
Busragurpinar Hlimee bezlerinde kalıpları çok değişken insan denemeden bilemiyor o yüzden hangisi iyi gelirse artık o şekilde ilerlerim yani diğer türlü zor tabiki fiyatlarda zorluyor migrosun bezini kullanmıştım kızımda çok iyiydi ama numarasını bulamadım hiç bir yerde o yüzden goon deneyeceğim bakalım inşallah güzelce olur 🌸
Byrmm Zypfhm 1 numara aldım 2-5 kilo baya minik göründü gözüme taşma filan yapar mı bedeni sıkıntı olur mu bilemedim. Bide baya ince bi bezmiş.
Smyy3496 yeni_anne2 ben ikisinden de memnunum, pure&soft daha yumuşak olduğu için bulursam onu alıyorum.
Zypfhm Byrmm hyair yapmaz eşim çok ısrar etti 0 alalım dye. Onu dinledim aldk keşke 1 alsaydmm smdi 1alcicam 0 çok minikk
akkaya_1234 Delihatunnn çok doğru yazmışsın biz boykot edelim elimizden geleni yapalım Allah bilsin yeter.
Smyy3496 yeni_anne2 evet bulursanız pure&soft alın. Bulamazsanız diğer çeşitleri de güzel. Molfix hem kalıp hem kalite olarak iyi bir marka, boykot da değil ayrıca, birçok markayı denemiş biri olarak en memnun kaldığım bez molfixinkiler oldu.
akkaya_1234 Delihatunnn sizden de razı olsun bende sizin mesajınızı okurken aynı şeyi düşündüm birilerinin bunu hatırlatması çok önemli ve çok güzel Rabbim müslüman kardeşlerimizin yardımcısı olsun 🇵🇸