nazmiyeu7 haticeazakliatalar ben iki farklı markadan yaptım farklı zamanla hatta kasette yaptım silik çıktı tabıkı en güvenilir sonuç kan tahlili
haticeazakliatalar nazmiyeu7 iki farklı marka alsaydım aslında karşılaştırma için olabilirdi hiç öyle düşünmemiştim
Nurtanesi89 haticeazakliatalar gebelil var. Şuan değeri azdır. Adetin geçtikten sonra kan testi verseydin keşke canım ☺️ tebrikler…
xEndless Gokyuzummm Genelde hep yalancı pozitif cıkarıyor burda çok kişi o test yuzunden hastanede kan verdı negatif sonuc aldı canım
Farida_Aliyeva_ haticeazakliatalar ben adetime 10 gün kala öğrendim kan testi yaptırdım 3 haftalık çıktı şuan 4+6 dayız 😍sizde güzel haberler alın inşAllahhhh🤰🏻🥰sonucu bekliyoruz
haticeazakliatalar Mavikizkaracocuk eczane eczane dolaşmak lazım onun için de 🥹 kan verdim aile hekimliğinde sonucu yetişmedi bugüne
Yaprakunallar haticeazakliatalar bende kapta yapmıştım kimse öyle yapmıyormuş yanlış sonuç veriyormus adetimin ikimci gün gecikmesindeyim 5 gün önce negatif çıktı bende o şekilde
Mom6535 haticeazakliatalar bu marka testte nasıl damlatma yaptınız onu anlamadım bu idrar kabına daldırılıyor bildiğim kadarıyla demek istediğinizi anlamadım ve evet aşırı yalancı pozitif veren marka test tipinden ya artımed yada daysdoctor olduğunu düşünüyorum inşallah yanıltmaz sizi ❤️🫶