Rabiamina bizde ilk kez göremedik yüzünü 38.haftadayim bebeğin başı aşağı dönük doktor bayağı bı zorladı ama elleri yüzünde dedi ilk kez hiçbir görüntülü alamadan çıktık şuan doğum için normal görünüyor kafası aşağıda olduğu için mi artık rahatlıkla göremiyoruzz yaniii