[silindi] Kızlar 37+1 oldum az önce karnımdan parmak çıtlatma sesine benzer ses geldi. Bunu yaşayan oldu mu? Gaipten sesler mi duyuyorum 🫠
Aslaninannesi_ [silindi] bunu doktora sordum ayaklarını oynattıkça eklem sesi geliyormuş çok şaşırmıştım 😀
Minat9496 [silindi] bunu eskiden çok duydum doktorlar eklem sesinden gelen ses demişlerdi o zamanlar bu konu vardı sanırım seninde o şekilde olabilir
[silindi] Aslaninannesi_ gerçekten mi 🥹🥹abooo minicik ayaklarını oynatınca kocaman ses mi çıkıyormuş 🥹🥹
Yenianne6161 [silindi] düştü balla göbeğimin üst tarafı bomboş garip hissediyorum eski halini unuttum karnımın 🤣🤣
[silindi] Yenianne6161 doğumun yakın o zaman kız hayırlısıyla 🤣 devam ediyor musun squat falan? Herhangi bir belirti yok mu sezaryene doğru gidiyorsun bak 🤣
Yenianne6161 [silindi] aaa o zaman doğrudur ben hala o kadar büyük bir bebeğin karnımızda olduğuna inanamıyorum 😀😀
Minat9496 [silindi] dogsun daha ne şoklar yaşatacak sana annesi :))) pırt yapsa bile şok olacaksın bu ses bundan mı çıktı diye o yüzden hiç şaşırma bebisine 🤣😅
[silindi] Aslaninannesi_ ya çıksın da bi o ayakları yiyim. Aklımı aldı zilli 🥹🤣🤣teşekkür ederim canım bu arada, içim rahatladı 🌸
Aslaninannesi_ [silindi] benimde ödüm kopmuştu doktora diyorum karnım çıtladı doktor diyor bak normal ayakları durmuyor ki 😀 rica ederim ne demek 🌺🌺
Minat9496 [silindi] benimde karnım hiç düşmedi ya İlk gebeligimde karnım dusmustu bu haftada ama ima rağmen 42 de geldi ve bunda karnım daha küçük bakalım belki ters köşe